Список учнів 1 класу
2018/2019 рік
Клас з українською мовою навчання
1 |
Мунтян Владислав Костянтинович |
|
2. |
Чумак Гульміра Олексіївна |
|
3 |
Андрусенко Артем Денисович |
|
4. |
Ліскевич Єва Сергіївна |
|
5. |
Дубовік Богдан Анатолійович |
|
6 |
Топал Дарія Геннадіївна |
|
7 |
Бужор Софія Сергіївна |
|
8 |
Маня Вікторія Сергіївна |
|
9 |
Кушнір Яків Геннадійович |
|
10 |
Кожухар Анастасія Михайлівна |
|
11. |
Андрієць Даніель Андрійович |
|
12 |
Дьяченко Владислав Ігорович |
|
13 |
Табакар Олександра- Ангеліна Ігорівна |
|
14 |
Рогожа Емануела Геннадіївна |
|
15 |
Рогожа Даніїл Миколайович |
|
16 |
Мунтян Іван Вячеславович |
|
17 |
Мельникова Євгенія Олександрівна |
|
18 |
Маня Тетяна Георгіївна |
|
19 |
Піонткевич Евгенія Костянтинівна |
|
20 |
Бурдужа Ольга Віталіївна |
|
Клас з молдовською мовою навчання
1 |
Бужор Максим Володимирович |
|
2 |
Кокош Самійло Вячеславович |
|
3 |
Пєю Карина Миколаївна |
|
4 |
Ліскевич Олександр Васильович |
|
5 |
Бугенко Авєль Олександрович |
|
6 |
Табакарь Михайло Віталійович |
|
7 |
Дьяченко Вікторія Анатоліївна |
|
8 |
Гуцу Ганна Віталіївна |
|
9 |
Запша Артем Геннадійович |
|
10 |
Чебан Артем Віталійович |
|
11 |
Мунтян Юлія Володимирівна |
|
Поради для батьків майбутніх першокласників
Батьки і діти – це любов і
сльози,
Це вічне щастя і одвічний біль,
Це – сонце і тепло, сніги й морози,
Мед на вуста й на вічні рани сіль.
Як на троянді – колючки і квіти,
Так і в житті є радість і печать,
Високі мрії й дуже різні діти…
Чому таке трапляється, на жаль?
Всім хочеться все мати в ідеалі,
Причому, водночас і без зусиль.
Щоб щастя без труда й печалі
Пливло саме у руки звідусіль.
Та у житті такого не буває,
Й запам’ятати треба, в чому річ;
Зоря щаслива лиш тоді засяє,
Якщо трудитись будеш день і ніч.
А діти – це і щастя, і турбота,
Відповідальність і тривога теж,
Без відпочинку й вихідних робота,
Любов така, яка не має меж.
1. Шановні батьки,
пам’ятайте! Тільки разом в співпраці зі школою та громадкістю можна добитися бажаних результатів у вихованні й навчанні ваших дітей.
2. Обов’язково
постійно цікавтеся розвитком, навчанням й поведінкою ваших дітей, для цього відвідуйте всі заняття, батьківські збори, зустрічайтесь з керівником і вчителями
школи.
3. Щоденно цікавтеся
навчанням дитини. Радійте її успіхам, допомагайте узагальнювати, співставляти, аналізувати вивчене, прочитане побачене. 4. Привчайте дитину до самонавчання й самоконтролю у виконанні домашніх
завдань і обов’язків. Надавайте розумну допомогу у їх виконанні. Важливо викликати інтерес до навчання, але не силою, а добрим словом, підтримкою, порадою, терпінням і
ласкою.
5. Сприяйте тому, щоб
дитина сформувала у собі активну життєву позицію : брала участь у всіх класних, шкільних заходах, концертах.
6. Намагайтесь
вислухувати розповіді дітей до кінця, не перебиваючи їх. Будьте порадником і наставником дитини у всіх питаннях і проблемах.
7. Обов’язково
надавайте посильну допомогу школі (квіти, озеленення, оформлення кутків, класу, ремонт приміщення, участь у концертах, зборах).
Що
повинен знати школяр, ідучи до школи:
1. Домашню адресу,
телефон, адресу школи.
2. Місце праці
батьків, їх посади.
3. Шлях від школи
додому і назад.
4. Знати й виконувати
правила дорожнього руху, вміти поводити себе на вулиці в школі.
5. Чітко відповідати
на запитання дорослих.
Домашнє завдання
батькам
1. Розкажіть дитині
про свій родовід ( прадіди, прабабусі, родичі);
2. Намалюйте разом
родовідне дерево, розмістіть на ньому фотографії.
3. Доберіть разом з
дитиною до кожного режимного моменту образний віршик, прислів’я, приказку, використовуючи їх під час вмивання, прибирання, приготування їжі.
4. З’ясуйте в співбесіді з дитиною, які предмети їй подобаються, які дуже цікаві для неї. Порадьтеся з вчителем
по цікавому предмету, як можна викликати інтерес до навчання.
5. виявіть природні
здібності дитини, її нахили, інтереси, хобі. Разом складіть програму розвитку і вдосконалення тих задатків, стежте за дотриманням плану, цікавтеся ним щоденно,
підтримуйте.
6. Спробуйте визначити
тип темпераменту дитини, враховуйте особливості її поведінки в спілкуванні з нею.
7. Розподіліть між членами сім’ї постійні домашні обов’язки й завдання, обговорюйте їх виконання.
8. Придивіться, як ваша
дитина спілкується з дорослими, ровесниками ?
9. Чи добре знаєте ви
друзів вашої дитини, їхні родини? Як діти проводять дозвілля? Чи відпочиваєте ви на природі?
10. Чи знаєте ви мрії і
плани вашої дитини на майбутнє? Чи схвалюєте її вибір професії, її думки про сім’ю, родину, сімейні свята, відпочинок?
11. Чи можете ви
назвати себе помічником, наставником, вихователем дитини?